Thrill me now, show me what you got

Första dagen på det nya året avklarad. Idag har jag vaknat hemma hos Elin efter en väldigt rolig natt. Det var en konstig nyårsafton, men mysiga människor var där och gjorde mig jätteglad så det var bra ändå. Sitter fortfarande och flinar åt vissa saker, t.ex. Daniel när han "viskade" hemliga (?) saker. Inte för att jag tror att den det handlade om var tillräckligt klar i huvudet igår för att förstå någonting av det, men men.

Ikväll har jag varit på bio också, såg Allt flyter med Ullis och Emelie. Den var kul, men om man har alltför höga förväntningar innan blir man nog ganska besviken.

Jag är på konstigt humör, halvt uttråkad och halvt borta i tankarna. Men jag är fortfarande glad, vilket bara kan bero på en sak; känslan av att äntligen vara fri. Verkligen. Men jag väntar fortfarande på att allt ska komma tillbaka, för jag är så van vid att alltid ha de känslorna med mig.

Imorgon blir det fysikplugg hela dagen. Sen på kvällen tänker jag inte ens tänka på Newton, gravitation och krafter åt alla håll. Mmhm, jag ser fram emot det.
 


The Soundtrack of our Lives - Thrill me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0