"Nu gråter jag här också."

"Åh jag hör hur ditt hjärta slår nu."

Det är nog veckans konstigaste citat tror jag, i alla fall i den situation som det sas, förutom "Neej, det är bara Amy som får tafsa, hon har fri tillgång!". Den är mysig också, hihi.

Idag har jag handlat med mami och papi, hjälpt syrran med massa saker, pluggat fysik och letat efter bra recept på cocoskakor som jag snart ska baka. Fick ett recept efter några timmars letande/frågande, så nu hoppas jag att de blir goda.

Jag tycker att den här första veckan i skolan var ganska mysig, trots allt plugg. Man fick ju träffa alla människor igen och skratta åt endel lärare, åh lovely times. Det bästa var på idrotten igår när vi spelade basket och två av killarna sprang in i varandra, vände sig ansikte mot ansikte och tittade på varandra som om de precis skulle kyssas. Men det gjorde de inte... besvikelse. Haha.

Förresten så är projektarbetet kirrat nu också, jag och Ullis kom på vad vi vill göra, efter alla tusentals konstiga idéer.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar cocos!

2009-01-12 @ 12:15:50
URL: http://lackk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0