Twilight

Jag trodde aldrig att jag skulle säga eller skriva den här meningen; igår var jag och såg Twilight. Herregud vad den var bra! Jag kunde inte sluta stirra på Robert Pattinson, för han var så otroligt obeskrivligt snygg. Jag satt nog och gapade och såg allmänt dum i huvudet ut hela filmen, men vem bryr sig? Gosh. Haha, en rolig sak när jag såg filmen var att jag tänkte på hur de beskrev vampyrer som bleka och med kall hud. Är inte det jag på pricken? Jag kanske är en vampyr, wooh.

Jag var i alla fall tvungen att sms:a Amy och skriva att jag inte kunde prata med henne i telefon igårkväll för att jag skulle se just Twilight. Hon är förresten anledningen till att jag inte har sett filmen tidigare, eftersom hon hela tiden tjatar om den och om hur bra den är, därför hade jag bestämt mig för att bojkotta den. Men nu sitter jag här ändå, helt kär. Bara jag inte börjar läsa böckerna, då har det nog gått för långt. 
Robert Pattinson
Robert Pattinson

Kommentarer
Postat av: Charlie

Nej, undvik böckerna. Dom gjorde iaf mig mest bara deprimerad, även fast dom är bra.

2009-01-06 @ 12:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0