Somliga har det i blodet

Grattis till min Elon som jag är otroligt stolt över just nu. Det bor allt en liten filmanalytiker där inne!

Idag har jag haft nationella prov i fysik A, men jag vet inte hur det gick riktigt. Bra gick det ju i alla fall, men hur bra får vi se senare. Jag tror att det här är det provet jag har pluggat mest inför någonsin faktiskt, men det jag ville skulle komma (det roliga, ja ni läste rätt) som typ värme och sånt, kom det nästan ingenting på. Trist.

Efter det hade vi lunch och sen engelska med en väldigt rolig vikarie från Gibraltar. Han hade bara varit här i Sverige i fyra månader, och pratade redan jättetydligt och bra. Sen var det teater! Woho, en del freaky dancing såg vi och det uppskattades även av Ullis som inte var där när jag och Amy gjorde en egen tolkning av den på väg till bussen.

Åh, förresten! Mitt nya schema som börjar gälla nästa vecka är relativt bra, förutom att vi börjar 8.10 varje dag, har två stora håltimmar, långa luncher och lite annat som man kan klaga på. Men! Det positiva är att jag har idrott varje dag förutom onsdagar! Woho, drömschemat eller vad? Haha, okej, nu ska jag inte bli överexalterad här, men det är ju så att jag har lovat mig själv att stretcha efter varje pass. Ordentligt också. Och vad innebär det?

Jo! Att jag kommer vara väldigt vig till sommaren! Vad nu jag behöver det för, haha, skryta framför stela Ullis kanske. Oj, hoppas hon inte läser det här, tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0