Internationella naturare har roligare

Igår var det öppet hus på DaGy och det visade sig bli ännu roligare än gångerna innan. Jag, Amy och Ullis var där från tvåan och fyra ettor var där också, och hjälpte till att prata med folk som vill gå vår linje i höst. Åh, jag skrattade typ hela kvällen tack vare en av ettorna; Elin. Hennes humor är så bra! Amy sa att hon var som jag fast mer hyper, haha. Men det är ju positivt. Dessutom smög vi lite då och då till bildsalen och tog godis till alla oss internationella människor från esteterna. Annars brukar ju vi få frukt (skolans skämtsamma "kunskapens frukt") där vi är, men inte igår inte. Men jag och Elin hittade några clementiner hos SIH ändå.

Jag ska alldeles strax gå mot bussen, har sovmorgon och börjar inte förrän 9.40. Men jag skulle gärna börja 8.10 istället för att sluta 15.45 på en fredag. Gah, vad peppad man känner sig med matte sista lektionen också, mmhm.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hmm, jag börjar 8 00 varje fredag och slutar 16 10 och min sista lektion är en två timmars lång ekonomi lektion. Nu har jag fått det sagt också. Våra scheman är helt enkelt inte bra på fredagar.



Jo då, holländarna kunde prata väldigt bra engelska, trevliga var dom också!



Hur är det annars?

2009-01-23 @ 19:53:10
URL: http://lackk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0