And don't unpack them until you reach Brazil

När jag vaknade idag var mitt huvud tungt som ett stenblock, men jag gick upp ändå. När jag sitter och äter frukost ringer telefonen och mamma svarar. Mamma säger efter ett tag att jag har telefon. Det är min faster som vill säga grattis på namnsdagen. Mamma ser skyldig ut. Efteråt frågar hon vad jag vill ha i namnsdagspresent. Jag svarar på skoj "kanelbullar", och vet ni, det verkar faktiskt som att jag kommer få det, yay. Självklart ska jag hjälpa till också, det blir godare om man hjälper till! Mängden kärlek i bullarna blir ju större, tihi.

Marit Bergmans låt "To Brazil" är förresten en av de bästa låtarna jag har hört. Hela albumet 3.00 a.m. serenades som "To Brazil" är från är dessutom otroligt bra.
 

Marit Bergman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0