There's no business like showbusiness

Om två timmar och 33 minuter sitter jag på älskade Oscarsteatern i väntan på att Showbusiness - A Hollywood tribute ska börja. Woho, det ska verkligen bli kul, dessutom är det ju skådespelarna från Singin' in the rain som är med i uppsättningen, så jag lär knappast bli besviken.
 

Showbusiness - A Hollywood tribute
 
Ikväll ska jag troligtvis hem till Elin och baka lite med henne, Iris, Jocke och Daniel, eftersom hon åker till Teneriffa på tisdag. Sen blir det Oscarsgalan för hela slanten! Jag och syrran ska ladda upp med vår årliga gissning av vilka som vinner. Hon har fått flest rätt varje år förutom ett, så det är dags för mig att vinna i år tycker jag. Klockan 23.55 börjar galan med röda mattan, på kanal 9 om någon vill veta. Den slutar 6.25 imorgon bitti, har jag för mig, så jag lär inte vara så vaken imorgon. Men jag kan försöka skriva ett inlägg om vem som vann gissningstävlingen i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0