Sanningen

Jaha, nu har jag tydligen blivit utmanad av Elin att skriva 8 sanningar om mig själv.

1. Länka till den som utmanat dig
2. Berätta 8 sanningar om dig själv
3. Utmana 8 personer (kommer stå längst ner i inlägget)
4. Skriv till de personerna du har utmanat så de vet om det.

Jag:
1. Hatar människor som inte håller löften eller ljuger.
2. Förstår inte hur man kan vara kvinna (eller man för den delen) och inte vara feminist.
3. Tycker att film är en av de bästa uppfinningarna som gjorts.
4. Kan bli riktigt arg, trots att jag ofta får höra att jag ser snäll ut.
5. Är ganska naiv när det gäller vissa saker.
6. Älskar choklad.
7. Är den klantigaste personen i Sverige (åtminstone).
8. Är ganska bra på att lura i folk att jag är jätteallmänbildad och har åsikter om det mesta. Dessutom har jag en ganska bra övertalningsförmåga, vilket gör att jag kan få folk att hålla med mig om många saker.

Jag utmanar:
Jossan, Salv, Emelie, Charlie och ni som känner för det.

Kommentarer
Postat av: Jossan

okej när bloggdampsepe.seskit vill fixa sig kan jag göra det

2009-02-15 @ 21:47:01
URL: http://bloggenjosse.blogg.se/
Postat av: Jossan

häh så gör det det bara för att jag var lite bestämd! :D

2009-02-15 @ 21:49:41
URL: http://bloggenjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0