It's a Monica Mastermind Sunday

Den här söndagen blev faktiskt riktigt, riktigt trevlig. Jag sitter fortfarande, efter ungefär en halvtimmes eller en timmes skrattande, och skrattar. Rakt ut dessutom. Tårarna rinner.

Anledningen till mitt skrattande är en konstig konversation med Salv, som började med "är Gud man eller kvinna?" och fortsatte med silverfiskar och Bruce Springsteen. Det är nog bara Salv som kan göra såna övergångar, haha.

Förresten så kom jag på att imorgon är det exakt en månad kvar tills jag ska på Operan med klassen! Tjoho! Vi ska se baletten Svansjön, och av vad jag har hört så kan den vara ett riktigt sömnpiller, om man har otur. Men jag tänker så här; den kan ju knappast vara värre än Rosenkavaljeren, som jag såg förra året. Vilken upplevelse. Vilket sömnpiller. Vilken nackspärr.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag och en kompis sitter alltid tillsammans på fredagar under håltimmen och pratar hål i öronen på varandra. Ämnena skiftar mycket då med, typ balen/rasism/vår elaka mattelärare/varför inte alla som redan slutat har gått hem?!/shopping.

Så himla bra ändå, vi säger det vi tänker.

Kul blir det också!

2009-02-11 @ 22:55:05
URL: http://batcave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0