Hej sa Amy-lilla ifrån Plaskeby

Idag har jag hällt vatten i Amys skor, för hon bad om det, praktiskt taget i alla fall. Hon tjatade på om en massa meningslösa saker och så där, och på lunchen passade jag på. Hehe. Ullis och Emelie reagerade inte ens, vilket tyder på att sånt här händer ofta. Great?

Idag har jag skrattat mycket. Mest på kemin för då var det något ämne som hette propanal. Det var inte bara jag som skrattade. Bara så ni vet...

Idag har vi varit på Hallwylska palatset, där jag var för något år sen med mamma, så jag kunde nästan allt som guiden sa. Men det var väldigt trevligt ändå, jag slapp ju nästan hela spanskan, som för övrigt är ganska meningslös när man går i en grupp där de flesta satsar på G. Fast det kan ju vara skönt också såklart, att slippa anstränga sig för att få ett bra betyg.

Ikväll ska jag till Kulturama och se på Iris när hon dansar salvadoransk dans. Amy följer kanske med, så jag hoppas att hon inte försöker hämnas med tanke på skorna. De blev ju inte så blöta, bara lite halvt fuktiga i någon minut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0