All I know is that to me, you look like you're having fun

Det här har varit en underbar helg! I fredags lämnade jag och Amy blod för första gången. Lite läskigt var det, för nålen var mycket större än jag trodde, typ som ett mindre sugrör (!). Men det gick jättebra ändå. Vi ersatte typ det förlorade blodet med juice efteråt, haha.

På kvällen var det inflyttningsfest hos Calle (som jag inte kände alls sen tidigare), men det var jättekul! Träffade massa nya människor och pratade så mycket att jag hade ont i halsen igår, haha.

Igår var jag med Freja, Devine och Sara på Vegomässan. Det var... speciellt, haha. Någon organisation (?) tyckte att man ska införa köttskatt... känns ju som en smart idé. Som Freja säger "jag respekterar att ni äter kött om ni respekterar att jag inte gör det". Fast tvärtom för mig då.

På kvällen var det mysmiddag hos Miriam och där förbättrades inte direkt min hals hälsa, haha. Vi sjöng och sjöng och sjöng, och jag lyckades till och med vinna över Miriam på You spin me round (like a record) av Dead or Alive, woho! Vi spelade charader också. Det är pinsamt hur dålig jag är på det!

Idag är det plugg som gäller. Svensktal och biologiredovisning om Montignac-metoden imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0