En liten Prideparad

Igår var en himla fin dag. Jag, Iris och syrran åkte in till stan för att kolla på Prideparaden. Efter ett tag skulle syrran fixa andra saker så hon lämnade oss, och jag och Iris mötte Freja, Devine och Sara och gick i paraden med dem. Superkul är det enda ordet som kan beskriva det! Stämningen, gott folk, stämningen. 

Därefter drog jag och Iris vidare och hamnade till slut framför en film hemma hos henne. Först såg vi Monsters Inc. eftersom jag inte hade sett den, och sen blev det A Cinderella story, som faktiskt visade sig vara bra. Iris klämde fram ett "vad var det jag sa?" så hon var rätt så nöjd, haha.

Idag har jag träffat Elin, Iris, Viktor och Oscar. Det var fint det också, speciellt Iris och mitt moment med glasskillen. Haha ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0