Voulez-Vous

Idag visade jag, Amy, Ullis, Emelie och Alex upp vår ABBA-dans för teaterläraren som har hjälpt oss med skådespelet i uppträdandet. Det gick jättebra och han sa att han tyckte att vi var jätteduktiga! Fast han tyckte att vi kunde le större, "med tänderna", så efter ett antal övningsuppträdanden har jag kramp i kinderna, haha.

Nu är jag hemma, och Amy sitter och pluggar italienska inför sitt prov imorgon. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, förutom att laga mat, men jag får se. Senare ikväll ska jag, Amy och syrran iväg till Confidencen för att se Revisorn av teatertvåorna på skolan. Emilia och Sofia är med, så det ska blir kul att se. Jag ska ta med kameran (som är hemma igen!) och fota dem, så får ni se vilka fina kläder de har på sig.

Nu vet jag vad jag kan göra; läsa engelskaboken och fika lite! Jag kan skryta för Amy med mina hemmagjorda cocoskakor också... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0