"Han ser ju ut som Jack Black"

Imorse när jag vaknade insåg jag att min träningsvärk har blivit ännu finare efter gårdagens basket. Vi var tio personer tror jag, som spelade basket i helsal. Eftersom lärarna var med så spelade vi jätteseriöst, och alla tog i tills vi var knallröda i ansiktena. För vissa stannade färgen dessutom kvar, haha.

Sen slapp vi ha fysik, för halva gruppen hade historiaprov, så vi kunde öva på vårt Geldropuppträdande och visa Alex vad hon ska göra istället. Det gick superbra, förutom att vi var i en datasal med småfönster på dörren och ena väggen. Man kan väl säga att vi skämde ut oss litegrann, för folk stannade utanför och tittade när vi höll på med våra solon.

Efter det hade några naturtreor projektredovisningar för oss. En grupp hade tillverkat parfym och en annan hade undersökt aerodynamik genom att testa olika vingar på modellflygplan.

Efter skolan träffade jag Freja och Linnea i stan, där vi köpte presenter till Josefin. Det blev ett spel, ett snapsglas och en såndär ögonbindel man har på sig när man sover. Lite choklad köpte vi också. Sen var det hem igen, byta om, fixa till sig och sen gå mot bussen till Joffe. När alla hade kommit, fixade vi mat och slappade, samtidigt som Emilia underhöll oss med dåliga vitsar, haha. Typ "hot hot". Det var riktigt mysigt. Inte vitsarna då, men att träffa allihopa och bara prata en massa.

Här är förresten den utlovade bilden på Joffe, från i onsdags. Freja har fotat. 
 

Josefin 18 år!
Hatten har jag gjort, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0