Monday, Monday

Hela den här dagen har varit bra, trots att jag slutade sent och hade mestadels tråkiga lektioner. På kemin skulle vi kolla någonting med stärkelse och enzymer i ens saliv, men det var inget för mig. Jag hoppade mest runt och ropade "uuusch" medan resten av klassen skrattade. Jag var inte ensam om att tycka att det var äckligt, men någon måste ju reagera, haha.

Sen var det historia och därefter idrott. På idrotten hade vi innebandy (tjoho!) och betygssamtal som gjorde mig superglad. Positivt, positivt! På spanskan rättade vi klart våra uppsatser och övade lite inför läsförståelsen vi ska ha imorgon.

Jag insåg idag att jag börjar bli mer öppen, det känns så i alla fall. Det beror nog på mina fina vänner som alltid lyssnar på mitt babbel, både det viktiga och allt det andra. Pratade i alla fall om viktiga saker idag med Ullis, det var fint.

Här kommer förresten den utlovade tårtbilden. Lilla Elin fick vara med också. 
 

Elin med min och Beccas hallon- och chokladtårta
Ett ord: mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0