"Ja, ni tror alltså på Big Ben?"

Det är soligt ute, tjoho! Men jag måste sitta och plugga historia på grund av min extremt oförstående lärare, så jag kan inte riktigt njuta av vädret.

Anyhoo, igår filmade jag halva dagen med Iris, Lovisa och Therese. De hade något religionsprojekt i skolan och deras kamerakvinna var sjuk så jag fick bli stand in. Men det var jättekul! Några omtagningar blev det och en massa skratt som finns förevigat på film.

I fredags var det picknick och grillning som gällde. Jag och Becca bakade en hallon- och chokladtårta åt Elin som vi hade med oss och dekorerade med chokladsås. Den blev jättegod trots att det var första gången någonsin som Becca bakade en tårta. Förhoppningsvis kommer det in en bild på den senare, men under tiden kan ni få lite inspiration av den här. Mums.
 
Chokladtårta med hallon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0