Påsklovet är äntligen här!

Woho påsklov! Det går inte ens att beskriva hur skönt det ska bli, men jag tror att ni förstår ändå. Fast jag måste plugga en del på lovet, vilket inte är så kul, men det händer ju roliga saker också. Som till exempel att vi ska skriva en koreografi till ABBA:s Dancing Queen. Det är till Holland, ni vet. Vi måste göra ett uppträdande på invigningen och då måste musik från landet man kommer ifrån spelas, så vi drog till med lite skönt 70-talsdiscogung. Men det är inte bara ABBA:s musik som ska spelas, vi ska vara ABBA också. Om jag skulle gissa, tror jag tror att Ullis kommer spela Agnetha, jag Anni-Frid och Amy och Emelie får samsas om vem som ska vara Björn och vem som ska vara Benny. Det hela avgörs på söndag i alla fall.
 
ABBA
ABBA.
 
Igår var jag på teater, Stadsteatern den här gången, för första gången faktiskt. Det var jag, syrran, mamma och morfar som såg De tre musketörerna. Vad ni än gör får ni inte missa den! Totalt, fantastiskt underbar! En massa 80-talsrock sitter fast i hjärnan nu, bland annat KISS' Crazy crazy nights. Men det har jag verkligen inget emot, bara att njuta så länge det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0