One flew over the cuckoo's nest

En klunga av vältränade män joggade just förbi mitt fönster. Det är 20 grader varmt ute och jag sitter inomhus och läser To kill a mockingbird av Harper Lee. Orättvist.

Igår såg jag Gökboet av Sofias teatergrupp i Täby, med Josefin, Freja och Emelie. Den var verkligen jättebra och jag kunde inte sluta skratta när Turkle var på scenen. Åh det var så bra! Sofia är faktiskt väldigt bra på att spela bitchig sjuksyster, haha.

Förresten så är min älskade kamera lagad! Efter en liten tur till Linköping ska han få komma hem, lagom till Holland och allt, tjoho!

Jag måste nog börja skriva en liten packlista snart, så jag kommer ihåg allt jag ska ha med mig till Fleur. Måste köpa en present till henne och hennes familj också. Något svenskt. En dalahäst eller en Håkan Hellström-skiva kanske? Eller en falukorv?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håkan till Holland!

2009-05-02 @ 16:26:29
URL: http://batcave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0