Mismatch

- Nämen oj, här har man blivit mainstream.
- Ursäkta? Vad sa du?
- Haha, det värsta man kan kalla dig är verkligen "mainstream", eller hur?
- Eh, jaa...?

En helt vanlig konversation i ett helt vanligt klassrum i en helt vanlig skola, under en helt vanlig fysiklektion.

Idag gjorde jag det matteprov jag missade när jag var sjuk, och det gick bra tror jag. Var lite nervös och gjorde alla beräkningar tusen gånger mer komplicerade än vad de hade behövt vara, men jag är nöjd ändå. De två sammarna från trean som också gjorde matteprov i samma sal kollade imponerat på mig när min lärare sa "jaha, Sofia, här får du ditt matte D-prov då". För de läser ju matte C, hihi.

Nu ska jag plugga lite matte, skicka ett mail till min historielärare och sen blir det filmtime.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Matte D, är inte det sådana där komplicerade grejer?

Du klarade det säkert väldigt bra iaf!

Hej och hå, matte är inte direkt min grej..

Hoppas du har det bra, och visst ja, det är en väldigt fin blommig klänning hon har T!

2009-04-15 @ 22:03:11
URL: http://batcave.blogg.se/
Postat av: AMy

D va jag som mainstream saken!! stolt!

2009-04-19 @ 14:58:48
Postat av: AMy

D va jag som mainstream saken!! stolt!

2009-04-19 @ 14:59:04
Postat av: Soffi

Haha ja, bra Amy :D

2009-04-19 @ 15:45:24
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0