Josefin 18 år!

Idag var det den stora dagen för Josefin: 18 år! Grattis, grattis, grattis! Hon var så fin med sina färgglada ballonger och serpentiner, fast hon hade varit ännu finare om hon hade haft min egengjorda födelsedagshatt på sig... Jag kanske kan fråga Freja om hon kan skicka något foto från idag så kan ni få se hur fin Joffe var!

Annars idag har det inte hänt så mycket, förutom att Amy upptäckte att jag har guldfiskminne, haha. Verkligen oväntat? Fast det var värre än vanligt, för jag glömde bort vad jag och Amy precis hade pratat om. Troligtvis såg jag ut som ett frågetecken också, men Amy förklarade snällt vad vi just hade sagt (jag hade till och med glömt vad jag själv sagt). Herregud.

Förresten är det bara två veckor kvar till Holland idag! Tjohoo! 
 

Ballonger
Bilden är från Elins födelsedag, när jag och Iris gick över med lyxmuffins och ballonger.
Självklart är det jag som pekar också. Point to the sky!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Men alltså hatten var fin... men jag ville inte dra till mig SÅ mkt uppmärksamhet :P Kram på dig <3

2009-04-22 @ 22:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0