I am the Hurricane

Den första, underbara lektionen idag var träning i tiden, där vi hade boxercise. Det var ovanligt roligt, vilket kanske berodde på att jag tränade med Jossan. Eftersom jag inte har så starka armar, råkade Jossan slå till mig när jag höll i mittsarna, haha. Hon träffade typ min haka, så det var i alla fall tur. Senare, när hon hade mittsarna, råkade jag slå henne i magen. (Det var faktiskt inte med mening, trots att Jossan började konspirera om "hämnd" och sånt.)

Sen var det engelska och uppsatsskrivning i spanska. Det gick bra tror jag, trots att det bara fanns ett ämne att skriva om, och det var relativt uttjatat. Jag tror vi hade något liknande förra året till och med; alkoholproblem bland ungdomar i Spanien/Sydamerika och Sverige.

På lunchen fortsatte jag och Jossan med vår boxning, eller ja... tills vi råkade välta hennes glas och hon skrek över hela matsalen. Haha, men men så kan det gå. Hade förresten svårt att skriva på spanskan på grund av akut träningsvärk i armarna.

Nu håller jag på och laddar över det jag, Iris, Lovisa och Therese filmade i lördags. Hoppas verkligen att ljudet blev bra på balkongscenen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0