Good day, sunshine!

Åh vilket toppenväder det var idag! Jag och Iris åkte till stan och letade efter lite saker och shoppade. Lite senare kom Elin, så vi bestämde oss för att äta glass i stora lass i solen. Jag och Iris delade på en burk Ben & Jerry's Half Baked, mums! Vi satt vid vattnet vid Gamla stan och jag kände att jag borde ha haft mina Converse på mig och inte stövlarna, men Conversen är så leriga efter en promenad som slutade i en lergrop. Det var faktiskt inte mitt fel, jag ville inte gå den leriga vägen men Elin och Iris envisades, haha. Tur att det inte läckte in lera i lufthålen i alla fall.

Imorgon gäller det, att vara eller inte vara Anni-Frid i ABBA. Jag har fixat kläderna jag ska ha i Holland, och det är en klänning så jag borde få vara tjej faktiskt. Det är en silvrig paljettklänning som jag hade på skolans "Nobelmiddag" i trean, tror jag. Haha, jag kan ha den fortfarande, trots att det är storlek 150! (Det står att det är storlek 150, men jag tror inte att det stämmer. Den skulle kunna vara en 36:a.) Men den var för stor när jag var liten, så nu sitter den riktigt bra med ett skärp i midjan. Jag kanske tar med mig den till Ullis imorgon när vi ska ses, så kan jag ta ett foto så får ni se hur det blir. Den här gången lägger jag kameran i väskan på en gång, så det blir något foto.

Kommentarer
Postat av: josse

mäh annifrid är sämsta ju! ska ni sjunga på riktigt? 8) isåfall MÅSTE ni filma!!!!!xD

2009-04-06 @ 23:16:14
URL: http://bloggenjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0