You are the light

Jag måste bara säga att välkomstmötet idag gick väldigt bra, över förväntan. Ullis hamnade i tillfälligt chocktillstånd till och med. De nya verkar i alla fall vara trevliga, ettorna verkade vara typ extremt väluppfostrade också ;)

Amy och Ullis gjorde dessutom mattelektionen rolig, särskilt när de fick en viss person att vända sig om hela tiden och kolla på oss som att vi var helt blåsta. Men ändå, who can blame him? Det är ju inte som att vi hade det intelligentaste samtalsämnet precis.

Men nu måste jag skriva klart engelskan, hur segt det än är.

Kommentarer
Postat av: Amy

Du, vi va visst intelligenta. och jag tror inte han kollade på oss som om vi var HELT blåsta, bara lite. jag tror han blev chockad att vi, roddstyrelsen (och därmed lite halvnördar) kunde prata så.

Vem vet, d va ju han. så han kanske blev lite tänd på d. Slår vad om att han fantiserar på den där blöta sellerin och gurkan! mmmm ;)

2008-09-23 @ 19:29:27
Postat av: Amy

Du, vi va visst intelligenta. och jag tror inte han kollade på oss som om vi var HELT blåsta, bara lite. jag tror han blev chockad att vi, roddstyrelsen (och därmed lite halvnördar) kunde prata så.

Vem vet, d va ju han. så han kanske blev lite tänd på d. Slår vad om att han fantiserar på den där blöta sellerin och gurkan! mmmm ;)

2008-09-23 @ 19:29:41
Postat av: Soffi

Haha ja iofs, han trodde säkert att vi va värsta stela naturnördarna, men icke! ;)



Han ville nog va den där mannen, tror du inte det? Mmmm selleri o gurka ;D rawr

2008-09-24 @ 18:18:29
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0