...y tomar el sol

Just nu har jag spansk musik från ¿Charlamos? (spanskboken i nian) på hjärnan. Me voy, me voy, me voy de vacaciones... haha, jag har ingen aning om varför plus att låten inte passar in överhuvudtaget (förrän vecka 43 när det nästan är höstlov), men det är härligt, ¡fantástico!

Idag har jag sorterat äpplen med pappa; jättefina i en kasse, halvfina i en kasse, små i en kasse och fin fallfrukt i en kasse. Pappa plockade ett jättestort äpple åt mig, it's mine, my precious! :D

Jag ska börja med min studieplanering snart, och så ska jag läsa lite mer historia, för jag har prov på fredag nästa vecka. Ikväll blir det bio med syrran och Lollo, Tropic Thunder, Adam sa att den var bra så vi får hoppas på det.

Lövet people!
 

Höstträd
Höstfärgat träd :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Får ni höstlov v.43? :s Vi får v.44 ju :(

2008-09-27 @ 13:59:28
URL: http://eliint.blogg.se/
Postat av: Soffi

Men haha, nej vi får också vecka 44, men jag skrev ju "nästan höstlov" :D

2008-09-27 @ 14:36:08
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0