Naanbröd, foccacia och scones

Idag mår jag lite bättre. Tror att det är för att det var skoldag, vilket gjorde att jag var tvungen att tänka på något annat än allt som är fel just nu.

Just nu är jag hemma hos Amy och vi bakar för fullt inför Skolans dag på onsdag. Ska sova här inatt. Lär bli relativt kul att gå upp imorgon, eftersom Amy börjar 8.10 och jag (egentligen) 9.35 så därför måste jag gå upp extra tidigt. Men det ska i alla fall bli kul att följa med på hennes latinlektion. Sista lektionen imorgon är teater, yay! Så skönt att få leka estet en timme i veckan och släppa lös alla hämningar. Estetkorridoren, here we come! 

Men nu ska jag hjälpa till med brödbakningen igen. Lövet people!


Kommentarer
Postat av: Amy

Vad tyckte du om mina nördar?

D blev lite tråkit tillslut. ;P

Tur att de gillade brödet!!!!

2008-09-10 @ 22:20:35
Postat av: Soffi

Haha, jag fattade inte först "vadå nördar?" :P

Men ja, det va väl.. speciellt ;) fast jag lärde mig ju lite iaf



Brödet va supergott ju.. eller iaf foccacian :D

2008-09-11 @ 10:07:59
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0