Änglalockar, te-mys, film och sommarkänslor

Hejhej.
Den här veckan har varit.. händelserik, tror jag man kan säga. Både på bra och dåliga sätt, men mest bra. Jag har inte skrivit så mycket i bloggen, så Elin sa åt mig på skarpen idag att "nu går du hem och skriver ett blogginlägg, annars..!". Haha, nejdå hon skulle aldrig säga så, men hon sa i alla fall åt mig.

Som sagt träffade jag ju alltså Elin idag.. och Iris också för den delen. Jag lovade Iris förra fredagen att jag skulle locka hennes hår med min trippeltång idag, för hon ska på tjejmiddag ikväll och ville vara lite extra fin. Hemma hos Iris lockade jag hennes otroligt tjocka hår samtidigt som alla vi tre såg på So you think you can dance. (Ja, det spritter i benen och jag vill börja dansa igen.) Nu ser Iris ut som en liten ängel i alla fall. Efteråt gick jag hem och drack Crazy lemon, en ny tesort som nån hade köpt hem.. typ med chili och citron (mycket starkare än vad jag väntade mig, men ändå ganska god).

Funderar på om jag ska se One Hour Photo nu eller om jag ska vänta ett tag tills det har blivit mörkare ute och lite mer thriller-stämning.

Jag har lite sommarkänslor kvar även om jag ser fram emot vintern, så här kommer en bild på två glas med flädersaft och jordgubbssaft. Bilden togs hos Flickorna Lundgren den 30 juli i år. Lövet people!
 
Jordgubbssaft och flädersaft
Mums!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

"Jag har inte skrivit så mycket i bloggen, så Elin sa åt mig på skarpen idag att "nu går du hem och skriver ett blogginlägg, annars..!". Haha, nejdå hon skulle aldrig säga så, men hon sa i alla fall åt mig." Haha, gulle <3

2008-09-14 @ 14:20:04
URL: http://eliint.blogg.se/
Postat av: NIENNA

bra blogg du har :D

2008-09-14 @ 14:22:26
URL: http://nienna.webblogg.se/
Postat av: Soffi

:D <3

2008-09-14 @ 14:59:43
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0