Mmm danska..

Åh, igår var jag ju på middag hos Ullis och det var askul! Jag har inte skrattat så där mycket på jättelänge, haha, tack Jossan! Fast i och för sig så var det där skämtet (you know which ;P) inte så jättekul, förutom för alla er andra då xD
Jag kan ju säga att jag ägde hmm.. vem var det - Jossan? totalt på Drenge som mig med Johnny DeLuxe när vi körde singstar, hehe. Jag säger bara "du har en fancy bil, et tandpastasmil", åh underbart :D

Det blir ingen bio idag, så istället får jag tråka mig och plugga massa matte inför provet imorgon. Inte för att det är så jobbigt, men det är ju inte kul... särskilt inte när det står fel i facit (ja det står fel, jag är faktiskt bra på matte ;)). Men det känns som att jag kan det mesta i alla fall.

Lövet people!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Trevligt att höra att ni hade kul igår. xD

2008-09-21 @ 19:35:52
Postat av: jossan

ja på den låten hade jag verkligen tandpastesmil x)

2008-09-29 @ 00:15:55
URL: http://bloggenjosse.blogg.se/
Postat av: Soffi

Haha, ja verkligen! :D :D

2008-10-01 @ 21:57:55
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0