Höstmarknad och massor med kärlek

Idag har jag varit på Skansens höstmarknad med Jossan. Det var jättemysigt och roligt. Vi åt karameller (mums), hoppade längdhopp, smakade olika äppelsorter, bröd, sylt, korv och hjortrondricka och sjöng. Såklart kollade vi på några djur också. Meningen var att jag skulle jobba idag, men det blev uppskjutet till nästa vecka istället.

Filmen igår var väl bra, inte det bästa jag sett men inte heller det sämsta.
"Oh Father, I've been a bad, bad boy." Typ helt störd "film" men ändå, jag skulle lätt se den om den kom ut på bio, hehe.

Åh just det! Jag har blivit helt, totalt och komplett Håkan Hellströmifierad! Det har jag i och för sig varit länge nu, men han är så otroligt bra att jag kan säga det hur många gånger som helst. Därför står nu högst upp på min önskelista, en sjömanshatt och ett par hängslen. Hihi, gärna röda eller gula, underbart.

Nu ska jag äta middag! Lövet people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0