Carmen says "mmmm!"

Tjoho!
Jag är så extremt laddad inför imorgon, för då ska jag ju på Håkan Hellströms konsert med Ullis! Vi ska sjunga med så länge rösterna orkar (vi måste ju låtsas att Amy och Jossan är där också, eftersom dom inte kan gå) och jag ska fota som en galning. Om jag orkar lägger jag upp några bilder här senare.

Igår såg jag slutet på The talented mr Ripley som jag började se i lördags natt, och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den. Den var jättebra gjord med bra manus och bra skådespelare, men själva handlingen var obehaglig eftersom jag kände att jag höll med huvudkaraktären ur en vinkel, men ändå inte helt. Jag antar att man måste se filmen för att förstå vad jag pratar om... så se den :)

Senare på dagen åkte jag till Marcus. Haha, vad händer med världen om till och med jag lanar? Och om jag dessutom tycker att det är askul? xD Men men, vi såg på Dumpad på kvällen också. Det skulle vara en komedi, men definitionen av en komedi är väl att man skrattar när man ser den? Men i alla fall, det fanns ju annat att skratta åt...

Idag har jag bara slappat, bestämt lite saker med Ullis inför morgondagen och ätit en jättegod frukost. Tack <3

Men nu ska jag återgå till den eviga frågan: so... what to wear? Lövet people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0