Höstlovet är här

Teatertime! Idag ska jag se The Producers på China teatern med familjen, syrrans kompis och mormor. Det är mormors födelsedag idag så det är hennes födelsedagspresent från oss. Ett stort grattis till dig, mormor! :D
Därefter, ikväll någon gång, ska jag till Iris på tjejmiddag. Iris fyller också år idag, så ett stort grattis till henne också! :D

Eftersom vi har höstlov nästa vecka, hade skolan Halloweentema hela dagen igår. Vi såg allt från folk utklädda till kycklingar till Leatherface från Motorsågsmassakern. Haha, en etta såg helt sönderskrämd ut - "Asså esteterna är ju typ läskigast". Nähä?

Men i alla fall så fick jag och Amy reda på att om man var utklädd fick man gratis godis i cafeterian. Så, hoppsan, på några minuter var vi utklädda. Amy var terrorist (såg mer ut som en blandning mellan en beduin och en rånare) och jag lantis, med min rutiga klänning, två flätor och lite småprickar i ansiktet (solfräknar såklart). Godis fick vi, och massa komplimanger. Tack tack :)
Efter skolan firade jag och Amy genom att åka till Stockholms glass- och pastahus och gotta oss i olika glassmaker. Psst, om ni åker dit någon gång så måste ni smaka passionsfruktssorbeten, mums!

Men nu måste jag byta om och göra mig i ordning. Lövet people!
 

The Producers
The Producers, eller Det våras för Hitler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0