It's a beautiful morning...

Jag är så himla glad just nu, har varit det nästan hela dagen också. Jag förstod inte ens själv först vad det berodde på, men sen kom jag på det. Det här är den första dagen på länge som jag känt mig helt fri och lycklig. Faktiskt. Ja underbart är det i alla fall, även om det är svårt att förstå för någon som inte vet vad "orsaken" är.

Imorgon ska jag träffa Amy, Disa och Emelie hemma hos Amy. Vi ska lata oss och äta, sjunga och såklart baka. Amy wants my skills, you know ;) En och annan film lär också ses, om nu vissa personer kan hålla sig vakna, hihi.

På söndag blir det stan med Jossan och några till, och därefter bär det av mot tv-inspelningen av Tack gode gud. Lär komma hem runt tolv enligt Jossan, så det är bra att vi börjar sent på måndag så jag hinner sova ut.

Ikväll ska jag ta det riktigt lugnt, bara dricka te och bänka mig framför Idol insvept i en filt. Jag är beredd på vilda diskussioner i falsett med Jossan på söndag om en viss Lars, haha, så det är bäst för mig att jag studerar hans framträdande noga.

Ha en trevlig helg. Lövet people! 
 
Lars Eriksson
Lars Eriksson, den bästa deltagaren i Idols historia.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Han är ju dålig :<

2008-10-11 @ 17:38:08
URL: http://eliint.blogg.se/
Postat av: Soffi

Vad säger du? :O

2008-10-12 @ 12:59:25
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0