Sång och gulliga vänner

Hej folket! (Varning för självgodhet, skrytsamhet etc. etc. i följande inlägg. Dock blir inlägget en aning kort, p.g.a. tisdbrist.)

Idag är det min födelsedag, haha, och ja den började riktigt bra med att jag träffade Elin och Becca vid bussen. Första lektionen var kemi och där fick klassen för sig att sjunga för mig, och det lät ju... ja vi kan väl säga att det lät :D

Resten av dagen fortsatte på helt lugnt, förutom vid lunchen när vi bara hade 40 minuters rast. Men det klarade vi ju galant ändå, eller hur? (Tack så jättemycket för att du var världens sötaste <3)

Nu har jag mormor och morfar här, men jag var tvungen att kila iväg till datan för jag har en engelsknovell som ska vara inlämnad imorgon. Nu är den i alla fall rättad och klar. Tjolahopp och massor av löv på er people! <3

Kommentarer
Postat av: Josse

GRATTIS SÖTIS!!<3<3<3



men hörru ffs är du säker på att dom visar south park då?!?!?! :O

2008-10-02 @ 00:03:47
URL: http://bloggenjosse.blogg.se/
Postat av: Soffi

TACK ÄLSKLING! :D <3



Ja såklart! Jag måste erkänna att jag tror att jag kommer se den också faktiskt ;)

2008-10-04 @ 12:18:02
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0