Russin, m&m's och "såna där smarta kvinnor"

Idag har varit en glad dag, alltså som veckan har varit hittills. Jag träffade både Elin och Becca vid bussen, och jag hade sällskap med Becca hela vägen till skolan. Jag upptäckte att hon har en stor burk russin i sin väska, haha, mysko. Detta gjorde att jag suktade efter russin resten av dagen... och m&m's (p.g.a. något Elin frågade imorse).

Första lektionen var kemi och där hade vi en självdiagnos inför provet nästa vecka, och det gick faktiskt bättre än väntat, woho på mina skills. Därefter var det historia och matte, och sen en efterlängtad lunch som visade sig bli lite konstig. Jag blev släpad genom korridoren utanför cafeterian, ofrivilligt kanske jag ska tillägga. Det var faktiskt skoj måste jag erkänna, att bara hänga lite sådär halvt på någon. Dagens fysiklektion visade sig inte bli den NV07b-fattar-noll-lektion vi har blivit vana vid, utan en NV07b-äger-på-fysik-när-de-sitter-med-någon-smart-från-NV07c-lektion. Vi har ju lektioner med dom lite då och då, men vi brukar aldrig sitta tillsammans så idag hade någon i den klassen bestämt att vi skulle sitta blandade. Det visade sig fungera bra (i alla fall för mig) eftersom jag hamnade brevid en kille som kunde förklara det jag inte förstod. Lucky me.

Nej nu blir det Bonde söker fru ;). Lövet people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0