Mat for life

Idag känner jag mig väldigt inspirerad. När jag vaknade var det första jag gjorde att skriva ner allt jag kunde komma på att jag vill göra på min egna idrottslektion. Just nu är det lite hemligt (haha, så som jag pratar så lär ni väl få veta hela planen innan jag ens vet vilket datum jag får ha min lektion), men jag tänker i alla fall inte skriva något här i bloggen för tillfället, och jag ska försöka att hålla mig från att säga det till någon. Några vet redan den "stora planeringen" av lektionen, men nu har jag gått in mer på detaljerna, och jag tycker faktiskt att min idé är jättebra. Hoppas klassen tycker likadant.

Igår hade jag födelsedagsmiddag här hemma med några kompisar, och det blev jättemysigt. Mätta och belåtna blev vi efter att ha varit hungriga för länge, eftersom Jossan åkte vilse med bussen, hehe. Men hon kom hit typ 20 minuter sent bara, så det var bra ändå. Tack så jättemycket för alla fina presenter, tjejer. Jag ska dricka mitt te idag i den nya koppen, äta choklad och ha på mig den nya halsduken :D

Nu ska jag byta om och sen ska jag till stan med Elin, för att träffa Robin och Jocke och deras kompisar. Lövet people!
 

Håkan Hellström - En vän med en bil
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0