"GE MIG ARSENIIK! BA PA PAA!"

Konserten igår var helt underbar! Det går inte att beskriva med ord för någon som inte var där! Åh, känslan!
Jag var som sagt där med Ullis, och vi sjöng med i alla låtar och vi tog i ända från tårna, haha. Kvinnan brevid mig kanske inte var såå överlycklig över att höra min fantastiska sångröst skära i öronen, men brydde jag mig om det? Nix. Lycka är allt jag kan säga till mitt försvar. Ren och skär lycka.

Men idag var det tillbaka till verkligheten som gällde. Jag har gjort extremt mycket matte, kanske sammanlagt 5-6 timmar rent pluggande. Eller ja, om man räknar både idag och igår då. Jag har faktiskt gjort en studieplanering också, som jag följer bättre än väntat. För att jag inte ska bli totalt deprimerad av allt plugg har jag skrivit in saker att se fram emot också. Typ igår stod det "Håkans konsert", och imorgon står det "Björn, Måns, Soran och Özz". Åh vad kul det ska bli! 

Men nu ska jag plugga igen, det var en trevlig liten paus det här. Lövet people!

My heart sails on.


Kommentarer
Postat av: ullis

Lillebroor ba ba paaaa!

Faen va bra det var! :D

haha min röst var helt sprucken imorse XD



2008-10-29 @ 20:45:54
Postat av: ullis

justd! tröjan på onsdag!!

2008-10-29 @ 20:59:04
Postat av: Soffi

Stan är full av tanter o tragiik!

Helt underbart, fantastiskt, otroligt bra! :D Min röst var hes, haha, fast inte lika hes som efter rodden ;P



Japp, jag måste hitta nåt jag kan ha till.. förutom strumpbyxorna då! Kanske en kjol?

2008-10-30 @ 11:39:23
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0