Nyklippt

Sådär nu är jag tillbaka från frisören. Eller jag kom ju hem för ett tag sen, men orkade inte skriva något förrän nu. Klippningen blev väldigt lyckad tycker jag, lite kortare och mycket mer uppklippt än innan, plus lite "lugg" igen.

Idag har jag haft fysikprov i Aulan ("ooooh" säger alla DaGy-elever som vet vad jag pratar om). För er som inte vet är Aulan = noll inspiration + vinterkyla (skriv upp den formeln i formelsamlingen, fysiklärare!). Men det gick nog bra ändå, eller kanske inte labbuppgiften, hehe. Well well, time will tell the result.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Antagligen se Idol och sms:a frenetiskt med Jossan om Kevin, som är hennes nya kärlek efter Lars. Eller så gör jag något helt annat, får se.

Imorgon ska jag stå på gymnasiemässan i Älvsjö från klockan 9 till 13. Jag känner typ ingen av de som ska vara där den tiden, men klockan 11 kommer Amy så då får jag sällskap. Senare på dagen, runt klockan 15 ska jag på teater (igen, I know) med mamma, pappa, mormor och morfar, trevligt. Det är förresten My fair lady som vi ska se, på Oscars med bland andra Helen Sjöholm i huvudrollen.

På söndag ska hela familjen åka till Taxinge slott och besöka deras årliga julmarknad. Den är alltid jättemysig och de har alltid gott fika i caféet, dessutom infinner sig julkänslan lite tidigare efter att man har varit där.

Hoppas ni alla får en trevlig helg! Lövet people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0