Egypt calling

Precis innan middagen (för ungefär en och en halv timme sen) ringde Jossan mig från Egypten! Jag blev helt chockad vilket hon nog märkte, men det var kul att höra att hon har det bra. Tydligen kommer hon hem på onsdag och inte tisdag så då dröjer det alltså längre tid innan jag får höra om allt hon har haft för sig där. Fast i och för sig fick jag ju veta en del när hon ringde, hehe :)

Imorgon är det tillbaka till skolan klockan 9.45. Det här lovet har gått alldeles för fort, det liksom bara försvann. Men jag tycker ändå att jag hunnit med mer än vanligt. Jag har varit på teater, sett Håkan Hellström live, träffat kompisar, varit på stand-up, varit på middag och idag shoppade jag med mamma och jobbade. Dessutom har jag pluggat en hel del, totalt sett tror jag det är runt 10 timmar eller mer, så jag kan ärligt säga att jag är nöjd och lite stolt.

I fredags, när jag, Elin och Iris skulle ha filmkväll hos Iris, fick jag min födelsedagspresent av dem. Bara en månad för sent, men det var väl värt väntan kan jag säga. Helt klart en av de bästa och mest personliga presenter jag fått. Tack så jättemycket <3 Jag kan ju säga att det var en tavla som jag fick, med lite blandade foton och citat från Gran Canaria i somras. Dessutom böjningen av allas vårt favoritverb, "qabõrny"! 

Lövet people!

You're the chosen one, there's no turning back.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0