Slappdag :)

9 dagar <3

Grattis på födelsedagen JenPen! Hoppas du har haft en underbar dag hittills och att den fortsätter så! <3

Haha, jag sitter och pratar med födelsedagsbarnet själv just nu. Vi pratar om förra sommaren när jag sov över hos henne och hon slog i huvudet i sin pappas sovrumsdörr. Åh, haha, det måste vi göra om i år också?

Imorse gick jag och syrran till vårdcentralen och tog sånt där Twinrix-vaccin mot Hepatit A/B. Det gjorde inge ont alls (det kändes till och med mindre än fästingvaccinet!).
Efter det var det bara slapp hemma hela dagen. Så underbart och välbehövligt! Låg i soffan och kollade på Arizona Junior av Coen Brothers och lite Simpsons, very nice.

Ikväll har jag vart på grillning med familjen och lite så där. Det blåste ganska rejält och jag satt typ och frös hela tiden även fast vi satt i solen och jag hade på mig tjocktröja och jacka, hah orka att jag alltid ska frysa? Men men, nu är jag hemma i värmen igen!

Imorgon får jag se vad som händer. Måste kanske åka in till stan för att hitta en viss grej till en viss person (man vet aldrig om hon läser det här, så det är bäst att inte skriva vad det är för nåt ;)).

Ha det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0