They say what doesn't kill you makes you stronger, but should it be how to survive?

8 dagar <3

Woho! Tack vare Elin hittade jag det jag skulle till en viss person idag! Vi hade kollat på några ställen, men inte hittat en som jag blev nöjd med (jag är kräsen enligt Elin och Iris, men vadå? Det är ju en present :D), och till slut såg Elin den perfekta i Solna C. Tack!

Vi åkte först till stan på "morgonen" och gick runt där lite, men sen kom jag på den grymma idén att vi skulle åka till bibblan i Solna C för att låna böcker som vi ska läsa när vi är på Gran Canaria (osociala människor ftw!). Jag lånade The Catcher in the Rye, Franny and Zooey, Lilla du och jävla jag, Vinterverk och Om en Buick 8. Har redan börjat läsa Lilla du och jävla jag och den verkar lite, hmm.. ja udda.

Ja just det! Jag hittade en ny notbok imorse, ska försöka lära mig "Visit to Vienna" av Sahara Hotnights!

Ska försöka va lite social nu. Ha det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0