"Well, I'm never ever gonna unglue my lips from being together"

4 dagar <3

Oj, nu har jag inte uppdaterat på några dagar så här kommer en liten sammanfattning.

I torsdags träffade jag Amy och hennes lillebror Anton, han var rolig (bra humor, haha). Vi såg Iron Man och jag måste säga att den var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, plus att det va kul att gå med Amy för hon är så rolig att sitta brevid på bio (starka känsloutbrott ;)). Just det! Hon blev jätteglad för presenterna också. Tur det, så mycket som jag letade efter den där bilen ^^ Efter det så gick vi och åt (dom åt, jag va inte hungrig), och sen åkte vi hem.

Jag var på mitt hyperhumör när jag kom hem, och jag lyckades få Elin att bli det också! Jag har inte haft en sån skrattattack sen vi va hos Wirren och gjorde den där "west side"-grejen, och det va typ förra året tror jag. Efter maten gick jag en promenad med Elin och Iris, och vi pratade nästan bara om resan. Nervositeten kommer bli värre och värre nu, gaah!

Igår var det Midsommarafton (glad Midsommar i efterskott, allihopa!) och då träffade jag Marcus. Vi åt pizza och såg på nån film, den hette nånting typ Dragon Tiger Gate tror jag, och den va väl helt okej. Eller förutom den sista helt meningslösa timmen där man märkte att den som hade gjort filmen tyckte att det va kul att överdriva allt. Men det var väl kul i alla fall, haha :)

Idag ska jag träffa Elin, Iris och Ana och cykla till Ö&B och ICA Maxi. Det lär väl bli om nån halvtimme, eftersom alla måste göra sig i ordning...

Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0