Is this the way to Amarillo?

2 dagar <3

Oj oj oj, bara två dagar kvar (mindre till och med) - läskigt :S

Idag har jag, precis som Elin och Iris, vart i stan för att köpa det sista inför resan. Jag hittade allt jag behövde, för en gångs skull ^^ Det blev badtofflor, två linnen, en t-shirt, ett par shorts och solkräm (inte solskyddsfaktor 50, som tur är - vilket var det som mamma ville att jag skulle ha, men iaf 30). Jag och syster åkte först till Slussen och åt på Subway (goda mackor!) och kollade runt i några affärer, sen åkte vi in till city. Efter att ha hittat några av sakerna jag skulle köpa, träffade vi mamma och pappa och fikade med dom på NK. Jag säger bara att jag ska aldrig mer fika på NK - usch på alla kärringar som står i vägen, tränger sig och slår (!) en med sina väskor! Blä!

Men efter det hittade jag resten av sakerna och sen åkte vi hem. Väl hemma fick jag för mig att rota igenom alla papper vi har fått i skolan i år och jag slängde nästan allt. Särskilt naturkunskap och biologi verkar vara dom ämnena där man får en enorm samling av meningslösa papper (miljövänlig lärare, oh yes).

Nu är jag helt slut, så jag sitter bara och kollar igenom min packlista (har dåligt minne, så jag måste ha en), lyssnar på musik och chattar med Charlie och Elin.

Ha det! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har också en packlista (a) Men jag antar att jag har glömt något på den med :D haha

2008-06-23 @ 20:52:30
URL: http://eliint.blogg.se/
Postat av: Soffi

Ska vi ringa varandra och jämföra? :D hahaha

2008-06-23 @ 21:43:02
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0