That's the way the cookie crumbles..

7 dagar <3

Bara en vecka kvar! Jag måste säga att jag börjar bli lite nervös.. fast på ett bra sätt, för jag åker ju med tre underbara människor (så nobody can do me no harm ;)).

Idag åt jag lunch med Marcus, och ja, nu vet jag och typ hela Söder varför han inte äter grönsaker - nice, haha ^^ Efter det åkte jag hem och fick för mig att baka bananisar (mina favoritkakor med banan och choklad), eftersom vi på nåt konstigt sätt hade extremt mycket bananer hemma, hm. Men i alla fall så dubblade jag receptet, men jag tror att det blev fler ändå - 70 stycken fick jag det till när jag räknade.

Imorgon blir det bio med Amy och hennes lillebror. Vi ska se Iron Man.  :)

Idag har jag nästan bara lyssnat på The Hives, så jag tänkte slänga in en av låtarna som jag lyssnade på när jag bakade (från Veni Vidi Vicious). Men nu ska jag se på matchen och äta nybakade kakor. Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0