Packelipackpack

Nu har jag packat litegrann. Borde packa mer, men det går ju inte när typ hälften av allt jag ska ha med mig är i tvätten. Ska försöka lägga fram alla shorts, byxor och klänningar i alla fall, och kanske dom linnen som är tvättade. Hm.. necessären också. Jag får helt enkelt se.

Just nu chattar jag lite med Daniel, Elin och Marcus. Daniel har så konstiga idéer ibland, typ nyss när han sa hur han ska skaffa en tjej "på bästa sätt", haha. Lycka till med det!

Snart ska syster göra en glassdrink åt mig, har hon lovat, och så ska vi se på Arn med hela familjen. Mysigt!

Tjenixen!

Kommentarer
Postat av: danne mannen

haha fast det verkar inte som någon bra idé eftersom jag har tänkt igenom den ett tag nu xD

2008-06-22 @ 21:00:51
URL: http://tjaohej.bilddagboken.se
Postat av: Soffi

Bra, haha, du kan nog komma på nåt bättre ^^

2008-06-22 @ 21:12:05
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0