Journey - Don't stop believing

Det här blir nog sista inlägget innan jag åker. Jag tänkte bara skriva lite planer för dagen (meningslöst pladder, om nu nån bryr sig :P).
- Packa klart
- Hämta strandmattor hos Elin och gå en promenad
- Lägga in lite ny musik på mp3:n
- Se Allsången och kanske Morden i Midsomer :D
- Gå och lägga mig tidigt (i så fall kan jag ju inte se Morden i Midsomer, gah :/)


Bara för att jag nyss såg View from the Top så måste jag lägga in Journeys bästa låt nånsin - Don't stop believing!
Ha det bra i Sverige alla, och det vet du i och för sig redan, men jag kommer sakna dig! <3


Originalet Steve Perry



Kopian J.D. från Scrubs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0