Smultron :)

Hola!

Jag skrev aldrig nåt mer i tisdags efter att jag träffade Jen, men i alla fall så var filmen helt okej (inte direkt den bästa jag sett men jaja, helt okej underhållning under typ två timmar). Men vi pratade i alla fall i några timmar och tog igen allt sen sist vi träffades, vilket var när jag fyllde år förra året. Det var mysigt :)

Igår träffade jag Danne och Elin, woho! Vi hade ju inte träffat honom sen innan vi åkte till Gran Canaria, så det blev bild- och filmvisning och berättande av massa konstiga historier därifrån. Jag tror att han tyckte det var kul, i alla fall filmen med mig och Iris vs. kackerlackorna, haha :D Efter det gick vi hem till mig, kollade lite i skolkatalogen, bakade kladdkaka, såg på Heartbreak Hotel och spelade kort (Danne blev ägd, oh yes, han vet om det också ;)). När jag hade ätit middag gick vi hem till Elin igen och lyssnade på musik, pratade och läste i Elins pervoböcker, haha!

Idag var jag och pappa ute på farfars landställe. Pappa klippte gräset och jag gick runt och plockade smultron, mums. Sen begav vi oss snabbt tillbaka in mot stan för pappa skulle lämna blod, så jag satt snällt brevid britsen, drack äppeljuice och såg allt blod forsa ner i en påse. Hmm.. när jag fyller 18 ska jag också börja lämna blod.

Ja just det! Jag hittade några gigantiska smultron som växte på ett ställe i farfars trädgård, och jag misstänker att han har genmanipulerat dom.. jag får fråga nästa gång jag träffar honom tror jag. ;)

Just nu sitter jag och chattar med Amy-darling (vi ska träffas på lördag, wiie!) och Elon. Varken jag eller Elon kommer ihåg varför vi sa att Danne skulle gifta sig med en viss person (här nämner vi inga namn, höhö) när han fyller 31, och han svarar inte i telefonen just nu så vi får helt enkelt vänta, blä.

Hoppas ni alla har det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0