Quiero un bocadillo de jamón, por favor.

Hej kära människor.

Som ni kanske har märkt har jag inte haft nån större blogglust den här veckan, sorry. Men men.. det får väl bli bättring till nästa vecka antar jag ;)

Sen jag skrev sist har jag träffat Charlie och totalägt henne, hennes två bröder och deras granne på Monopol. Woho! Jag som sa att jag var dålig på det, mohaha. Igår tog jag Twinrixspruta nummer två (sköterskan högg typ i min arm med den där sprutan, så jag har haft ont sen igår morse :/), och därefter blev det klippning. Jag klippte mig som jag gjorde sist, fast jag ville inte ha tillbaka luggen så det är väl lite annorlunda kanske.. Sen blev det lunch med Elin och Iris, och lite letande efter koftor i stan. På kvällen gick jag och familjen på bio och såg Mamma Mia! Den var otroligt bra, jag kan inte sluta sjunga låtarna!

Just nu lyssnar jag på musik, hjälper syster att packa till Spanien och skriver en spansk "ordlista" åt henne. Jag kommer inte på några fler uttryck/ord som man kan behöva veta, hm.. ska fråga Elin tror jag.

Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0