Tråk, tråk, ännu mera tråk

Både idag och igår har jag typ inte gjort nånting alls så jag struntade i att skriva nåt i bloggen igår, för det kändes lite trist att bara skriva massa strunt (även fast det är det jag gör hela tiden ;)). Igår läste jag ut en bok, även fast jag inte hade nån lust... usch.

Kan det bero på vädret? Regn och mulet.. hurra för svensk sommar! Ni ska bara veta hur otroligt nära jag är på att köpa en sista minuten-resa tillbaka till Gran Canaria och stanna där tills i höst. Sol och värme, give me!

Snart blir det middag och sen ska jag ut i trädgårn och plocka lite hallon, för jag såg att det hade kommit ganska mycket nu. Yay!

Förresten, imorrn eller på torsdag ska jag träffa Charlie! Woho! Måste jag säga hur glad jag är över att få träffa den underbara varelsen igen? Hon förstår liksom allt, utan att man behöver säga nånting alls.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0