Tjenamoss

Good morning!

Jag vet att jag lovade att skriva lite oftare den här veckan, men det sprack ju direkt på måndagen.. Men jag kan ju i alla fall säga att det berodde på att min morfar var här och jag pratar ju hellre med honom än sitter vid datan.

Men.. igår så skulle syster och Danilla iväg till F.I.B. så jag och pappa skjutsade dom till Skavsta, för det var därifrån dom skulle ta planet. Det tog ca en och en halv timme. Sen fikade jag och pappa och kollade när planet lyfte (gissa om jag kände att jag skulle göra mycket för att sitta där också!). När vi kom hem stod morfar i trädgården, redo för att plocka hallon, så jag och mamma hjälpte till och pappa lagade middag.

Idag ska jag träffa JenPen och vi ska på bio som alltid ;) Det blir Sex and the City för Jen fick bestämma, haha. Men jag hoppas att den är bra i alla fall, fast jag har ju aldrig sett ett enda avsnitt på tv så jag vet knappt nånting. Jag kan skriva ett inlägg lite senare och berätta hur det gick..

Nu ska jag äta frukost och lyssna på lite musik. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0