Bloggpaus?

Jag har ingen direkt lust att skriva i bloggen, men jag tänkte bara säga att jag hade det jättetrevligt igår med Elin. Tack för den dagen!

Idag har jag vart på farfars land med pappa, syrran och Ullis. Jag låg bara i hammocken och försökte inse varför jag är så jävla dum i huvudet, men jag kom inte på anledningen. Kanske för att det inte finns nån vettig förklaring?

Men jag tänkte i alla fall inte skriva så mycket mer. Jag funderar på att ta en bloggpaus tills vidare, så får jag se hur det blir när jag kommer hem från Skåne.

Ha det!

Alphabeat på Sommarkrysset
Alphabeat på repet.

Alphabeat på Sommarkrysset
Alphabeat i sändning.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Jag kanske har smittat dig till att bli dum i huvvet? D:

2008-08-01 @ 23:45:09
Postat av: Fia

Nej då, jag var redan dum innan jag träffade dig så det beror nog på nåt annat ;P

2008-08-03 @ 21:01:39
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0