Amy kommer bli så glad när hon kommer hem ;D

Åååh, kvällen blev räddad! :D Jag var rädd för att den skulle bli jättetrist, nu när familjen har åkt för att hämta syrran och Danilla, och jag är helt själv här hemma. Men icke! Emelie räddade hela kvällen, jag har inte skrattat så här mycket på flera veckor eller månader, ja herregud, jag gråter fortfarande av skratt, HAHA xD

I alla fall så åkte jag in till stan idag och fixade presenten. Jag tror nästan att jag slog rekord på hur snabbt man kan åka in till stan, hitta det bästa stället att köpa presenten på, gå till rätt butik, gå till tåget och sen hem. Ja, ibland är man stolt, haha ;)

Nu tänkte jag njuta av att familjen inte är hemma och se på nån mysig film. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Amy

Vad kommer jag bli glad för? :D

2008-08-06 @ 18:20:48
Postat av: Soffi

HIHIHI :D jag fick veta lite saker om dig, hihihih, Emelie told me (A)

2008-08-06 @ 18:37:43
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0